Τι είναι το Clinical Pilates;

Το Clinical Pilates είναι μια μορφή θεραπευτικής άσκησης η οποία επικεντρώνεται στην ορθή στάση του σώματος, τη σταθερότητα του κορμού, την ισορροπία, το μυϊκό έλεγχο, τη δύναμη, την ευλυγισία και την ορθή αναπνοή. Αποτελεί παραλλαγή της κλασσικής μεθόδου και εξελίχθηκε από φυσιοθεραπευτές οι οποίοι κατανοούν την παθολογία, το μηχανισμό κάκωσης, τη φυσιολογία και την κινησιολογία του σώματος.

Το Clinical Pilates βασίζεται στην κατανόηση από μέρους του ασθενή τόσο του σώματός του, όσο και του προβλήματος ώστε να επιτευχθεί το καλύτερο αποτέλεσμα. Σκοπός είναι να προσφέρει ένα προσαρμοσμένο στην ιδιαιτερότητα κάθε ασθενούς πρόγραμμα ασκήσεων, για την πρόληψη και την αποκατάσταση, με τελικό στόχο την βελτίωση της φυσικής κατάστασης αντιμετωπίζοντας τα αίτια και όχι απλώς τα συμπτώματα.

Το κλινικό πιλάτες δεν βελτιώνει μόνο τη μυική δύναμη, τη σταθερότητα του κορμού και την ελαστικότητα αλλά μπορεί να μειώσει τον πόνο ιδιαίτερα των χρόνιων ασθενών.

Μπορεί να βοηθήσει σε πολλές και διαφορετικές περιπτώσεις απλών συμπτωμάτων μέχρι πιο σοβαρών παθήσεων όπως ημικρανίες, αυχεναλγία, οσφυαλγία, ισχιαλγία,δισκοπάθεια, δυσμορφίες της Σπονδυλικής Στήλης (λόρδωση, κύφωση, σκολίωση), οστεοπόρωση κλπ.

Εάν υποφέρετε από πόνο ή δυσλειτουργία ή ενδιαφέρεστε να βελτιώσετε την ποιότητα ζωής με τον πιο φυσικό, ανώδυνο και αποτελεσματικό τρόπο, μπορείτε να μας επισκεφτείτε για αξιολόγηση όπου μπορούμε να σας προτείνουμε ένα κατάλληλο και προσαρμοσμένο πρόγραμμα για εσάς.

Στο Physiotent προσφέρουμε ατομικά προγράμματα κατόπιν ραντεβού αλλά και ομαδικά προγράμματα κατάλληλα για όλες τις ηλικίες.